Difuzér a zvlhčovač vzduchu FlowerBud

..

Ultrazvukový aroma difuzér FlowerBud představuje chytré multifunkční zařízení, který můžete bezdrátově ovládat hlasem nebo skrze aplikaci LinkWise/Home app, prostřednictvím technologie WiFi 2,4 GHz. Kromě funkce vysoce kvalitního aroma difuzéru, který zároveň funguje jako čistič a zvlhčovač vzduchu.

VOCOlinc FlowerBud je první difuzér na světě, který je kompatibilní se systémem Apple Homekit. Zároveň jej můžete ovládat skrze systémy Alexa a Google Assistant. Je vybaven duhovým spektrem barev, díky kterému si můžete vybrat ten správný odstín světla pro každou příležitost, náladu či aktivitu. Nastavit můžete také načasování pro vypnutí/zapnutí produktu na minutu přesně dle vašich potřeb. FlowerBud je skvělým pomocníkem na cestě k lepšímu zdraví a spánku. Jeho kapacita je ideální pro malé místnosti a kanceláře. Ovládání je snadné, stejně tak údržba a čištění. 

...

1. Tlačítko LIGHT pro podvícení FlowerBudu - Krátké stisknutí pro zapnutí/vypnutí světla. Delší stisknutí pro změnu barvy.

2. Tlačítko MIST pro mlhu - Krátké stisknutí pro volbu intenzity mlhy. Delší stisknutí pro nastavení časovače mlhy (2h/4h/6h).

...

 ..

 

Obnovení továrního nastavení

Stiskněte a současně držte obě tlačítka (LIGHT a MIST) po dobu 5 sekund, dokud podsvícení FlowerBudu nezačne blikat. Zařízení je v tu chvíli připraveno na spárování s aplikací. Následujte instrukce v aplikaci pro přidání zařízení do vaší 2.4GHz WiFi sítě.

Co je obsahem balení

  • Smart difuzér FlowerBud
  • AC/DC Adapter

  • Odměrka
  • Návod ke spuštění

Technické specifikace

  • Rozměry: 167mm × 249mm
  • Hmotnost: 578g (vč. adaptéru)
  • Vstup: AC 100-240V 50/60Hz
  • Výstup: DC 24V 0.6A
  • Výkon: 15W Max
  • Objem nádržky: 300ml
  • Tlačítka: LIGHT & MIST (Poodsvícení & Mlha)
  • Síť: Wi-Fi 2.4GHz 802.11 b/g/n
  • Vhodné pro místnost: Ideálně do 40 m2
  • Intenzita mlhy: 2 nastavitelné rychlosti (tlačítko) 
5 nastavitelných rychlostí (LinkWise aplikace)
  • Podsvícení: RGB Duhové spektrum (16 mil barev)
  • Firmware aktualizace: OTA (LinkWise app)

Rozbalení produktu

  1. Opatrně zvedněte kryt. 
 
  2. Připojte napájecí adaptér k síťové zásuvce a  k napájecímu konektoru, umístěném na spodní části FlowerBudu.
  3. Zatímco je FlowerBud vypnutý, přidejte pomocí odměrky do nádržky studenou vodu, případně několik kapek rozpustitelného esenciálního oleje. Množství tekutiny nesmí překročit rysku předkreslenou v nádržce.

  4. Ujistěte se, že obě části horního krytu (průsvitná a bílá) jsou do sebe zacvaknuté. Nasaďte zpátky kryt FlowerBudu a přesvěčte se, že je správně přiléhá spodní části. Logo VOCOlinc na krytu by mělo být zarovnané s oběmi manuálními tlačíky na spodní části difuzéru. 


Ujistěte se, že je zařízení připojeno k 2,4 GHz Wi-Fi síti.

Aplikace LinkWise

Pro uživatele iOS (operační systém zařízení Apple)

  1. Stáhněte aplikaci VOCOlinc LinkWise z Apple App Store.
  2. Uveďte produkt do továrního nastavení dle návodu výše.
  3. Ujistěte se, že váš iPhone či iPad (verze 10.3 a vyšší) je připojen síti 2.4GHz Wi-Fi. Pokud jste připojeni k síti 5GHz, přepněte svůj telefon či tablet do sítě 2.4GHz Wi-Fi.
  4. Otevřete aplikaci, přihlašte se, nebo zaregistujte do svého účtu VOCOlinc (nutné pro napojení na VOCOlinc cloud).
  5. Klikněte na "+" v levém rohu aplikace a následujte instrukce v aplikaci pro dokončení nastavení.
    Aplikace vás vyzve k naskenování QR kódu, který najdete na zařízení, nebo manuálnímu vypsání kódu.
    Vyberte druh zařízení ze seznamu v aplikaci. Každé zařízení má unikátní kód, např. VOCOlinc-XXX-XXXXXX. Ujistěte se, že posledních 6 znaků z identifikačního kódu souhlasí s posledními 6 znaky na vašem zařízení.
    Pokud zařízení hlásí "Couldn't add VOCOlinc-XXX-XXXXXX" pokračujte dle prvního bodu FAQ (níže). Nezahazujte váš instalační kód.
  6. Difuzér můžete přejmenovat a odkazovat na jeho název při hlasové komunikaci se Siri. Například, pokud pojmenujete své zařízení FLOWERBUD, můžete dát Siri povel "Turn on FLOWERBUD".
  7. Přidejte své zařízení do scény v iOS aplikaci Domácnost a ovládejte všechna zařízení v rámci scény jedním povelem. Například, pokud pojmenujete scénu, která zhasíná všechna zařízení GOOD NIGHT, můžete dát Siri hlasový povel "Hey Siri, good night" pro vypnutí všech vybraných produktů.

 

Používání zařízení podporujícího HomeKit vyžaduje následující oprávnění:
Settings > iCloud > iCloud Drive > Turn On
Settings > iCloud > Keychain > Turn On
Settings > Privacy > HomeKit > LinkWise > Turn On 

______________

Pro uživatele operačního systému Android 

Aplikace LinkWise pro Android je založená na komunikaci s cloudem, takže vyžaduje aktivní připojení k internetu.

  1. Stáhněte zdarma aplikaci VOCOlinc LinkWise z Google Play Store.
  2. Uveďte produkt do továrního nastavení dle návodu výše.
  3. Ujistěte se, že váš Android (verze 4.3 a vyšší) je připojen síti 2.4GHz Wi-Fi. Pokud jste připojeni k síti 5GHz, přepněte svůj telefon či tablet do sítě 2.4GHz Wi-Fi.
  4. Otevřete aplikaci, přihlaste se, nebo zaregistujte do svého účtu VOCOlinc (nutné pro napojení na VOCOlinc cloud).
  5. Klikněte na "+" v levém rohu aplikace a následujte instrukce v aplikaci pro dokončení nastavení.
  6. Difuzér můžete přejmenovat a odkazovat na jeho název při hlasové komunikaci s Alexou/Google assistantem. Například, pokud pojmenujete své zařízení FLOWERBUD, můžete dát Alexe povel "Turn on FLOWERBUD".

Připojení k aplikaci třetí strany (Amazon Alexa, Google Assistant)

Přihlaste se do svého VOCOlinc účtu před připojení k aplikaci třetí strany. Pro připojení k asistentům Alexa/Google Assistant, následujte tento postup.

Připojení k Amazon Alexa

  1. Otevřete aplikaci LinkWise. Přejděte na detail přidaného zařízení a v sekci "Setting" propojte zařízení s cloudem kliknutím na "VOCOlinc Cloud".
  2. Přejdete do sekce "User" -> "3rd Party Connection" -> "Amazon Alexa"-> následujte další instrukce pro dokončení nastavení.

Tip: Přihlaste se do aplikace Alexa pod svým Amazon účtem. Ve chvíli, kdy aktivujete VOCOlinc dovednosti v Alexa app, vložte údaje k vašemu LinkWise účtu.

______________

Připojení k Google Assistant

  1. Otevřete aplikaci LinkWise. Přejděte na detail přidaného zařízení a v sekci "Setting" propojte zařízení s cloudem kliknutím na "VOCOlinc Cloud".
  2. Přejdete do sekce "User" -> "3rd Party Connection" -> "Google Assistant"-> následujte další instrukce pro dokončení nastavení.

Tip: Přihlaste se do aplikace Google Assistant/Google Home pod svým Gmail účtem. Ve chvíli, kdy aktivujete VOCOlinc dovednosti, vložte údaje k vašemu LinkWise účtu.

 ...

Funkce FlowerBudu

Domovská obrazovka a Přehled ("Overview")
Po úspěšném přidání zařízení do aplikace se na domovské stránce objeví ikona difuzéru spolu s jeho názvem. Dlouhým podržením ikony otevřete stránku s přehledem o zařízení. Zde můžete nastavit intenzitu mlhy, stejně tak barvu, jas a efekty podsvícení. Můžete zkontrolovat aktualizace firmware i přejmenovat zařízení. 

..

Časování (Schedule)
Nastavte načasování vypnutí/zapnutí zařízení ve vybraný čas a vybraný den s opakováním v průběhu týdne. Klikněte na "Schedule" v navigační liště a zvolte "+" pro nové nastavení nového časového rozvrhu.

...

Podvícení (Light)
Nastavte si perfektní osvětlení v sekci "Light" v navigační liště. Vyberte si z palety barev tu svoji, upravte jas, teplotu barev i efekty.

 ...

 

Jak aktualizovat firmware

Pro dokonalý zážitek z produktů VOCOlinc doporučujeme aktualizovat firmware kdykoli je k dispozici nová aktualizace ke zlepšení aplikace.

  • Otevřete aplikaci LinkWise
  • Dlouhým podržením ikony zařízení přejděte na přehled ("Overview") a v dolní části obrazovky vyhledejte aktualizaci firmware ("Firmware update") a klikněte na "Update".

Oznámení o aktualizaci firmware se objeví pouze pokud je zařízení v dosahu a je pro něj dostupná nová aktualizace.
Při probíhající aktualizaci je důležité nechat aplikaci LinkWise otevřenou - neminimalizujte ji, nezavírejte ani nepřerušujte průběh aktualizace. 

...

Varování

Maximální délka trvání cyklu FlowerBudu: 8 hodin. 


Množství a intenzita vytváření mlhy se liší v závislosti na typu vody, množství vody, vlhkosti, teplotě i proudění vzduchu v místnosti.

Používejte pouze 100% přírodní, ve vodě rozpustitelné aroma oleje. Oleje, které obsahují jakékoli chemické látky mohou zařízení poškodit! Před použitím nového oleje nejprve vyčistěte vodní nádržku.  

Únik vody

V případě převrhnutí či převrácení difuzéru při jeho používání postupujte následovně:

  1. Odpojte okamžitě zařízení a odstraňte kryt.
  2. Vylejte zbývající vodu z vodní nádržky.
  3. Opatrně vytřepejte zbytky vody a poté aspoň 24 hodin vysoušejte v otevřeném prostoru.

Údržba

Po cyklu (8 hodin) nepřetržitého používání, nebo po 3-5 dnech kratšího používání, vyčistěte zařízení podle následujících kroků:

  1. Odpojte zařízení a sejměte kryt
  2. Vylijte zbylou vodu z nádržky
  3. Vyčistěte zařízení teplou vodou (přidejte pár kapek mycího prostředko na nádobí) a poté ho jemně otřete do sucha
  4. Nepoužívejte k čistění kyseliny ani enzymy, mohou způsobit poruchu.
  5. Nepoužíváte-li difuzér delší dobu, vypusťte vodu z nádržky.

   

FAQ (ČASTÉ DOTAZY)

01. Proč se mi nedaří přidat zařízení do aplikace LinkWise?

Pokud aplikace po naskenování instalačního kódu hlásí "Couldn't find the accessory",
Ujistěte se, že všechna vaše zařízení jsou nabita a nachází se ve vaší blízkosti.
Pokud používáte duální síťový router 2,4G/5G, nezapomeňte připojit svůj telefon k 2,4G síti a připojte zařízení znovu.
Ujistěte se, že nastavení routeru je v pořádku a funkční. Zařízení podporuje pouze režim WPA/WPA2-PSK.
Zkontrolujte, že produkt je v režimu párování (stiskněte a podržte tlačítko Wi-Fi po dobu 10 s).
Zkontrolujte správně zadaný instalační kód. Zvolte v aplikaci ze seznamu příslušný produkt, naskenujte instalační kód (XXX-XX-XXX), který najdete na zařízení, na návodu k použití nebo na vnitřním obalu.

Pokud se po naskenování kódu objeví hláška "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX",
Zavřete aplikaci.
Restartujte telefon.
Obnovte tovární nastavení produktu.
Zkuste přidat zařízení znovu.

Pokud se po naskenování kódu objeví hláška "The setup code is incorrect",
Zkontrolujte prosím znovu, zda je zadaný kód správný, nebo zkuste zadat kód ručně.
Pokud posledních 6 znaků identifikačního kódu nesouhlasí s 6 posledními znaky MAC umístěnými ve spodní části zařízení, prosím nahlaste tento problém na adrese: podpora@vocolinc.cz spolu s 6 posledními znaky kódu.

Pokud aplikace ukazuje "This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router.", znamená to, že router pracuje pod síti 5GHz. Připojte prosím telefon k síti 2.4G a přidejte zařízení znova.
Úpravy konfigurace/nastavení routeru způsobí neobnovitelné odpojení zařízení. Po obnovení továrního nastavení zařízení vymažte a přidejte znovu.
Nestabilní síťový signál může způsobit odpojení zařízení. Počkejte zhruba 2 minuty na automatické znovupřipojení.
Pokud žádná z výše uvedených možností problém nevyřeší, vymažte a přidejte zařízení po obnovení továrního nastavení, nebo nás kontaktujte na podpora@vocolinc.cz.

02. Zařízení po obnovení továrního nastavení či odpojení/zapojení funguje, ale občas se od sítě odpojí a nelze jej rozeznat.

Ujistěte se, že Wi-Fi, k níž se připojujete, není přetížena velkým množstvím zařízení a signál není ničím narušen (stěny, kovy, sklo obsahující olovo).
Zkontrolujte, zda máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace LinkWise a firmware produktu.
Znovu připojte iOS zařízení k Wi-Fi a ujistěte se, že je signál Wi-Fi dostatečně silný.
Pokud je chyba ve vaší sítí, nechte ji opravit, nebo vyřešte problém s přetížením sítě. Pokud problém přetrvává, zašlete nám snímek nastavení Wi-Fi spolu s podrobnostmi o modelu routeru, pomůžeme vám problém vyřešit.
Zkontrolujte nastavení routeru a zjistěte, zda není omezen počet simultánních připojení.
Restartujte příslušenství HomeKit, nebo ho uveďte do továrního nastavení a poté přidejte HomeKit příslušenství do aplikace LinkWise znovu.
Aktualizujte vaši LinkWise aplikaci a firmware produktu na nejnovější verzi.

03. Proč se nemohu přihlásit ke svému účtu VOCOlinc?

Systém VOCOlinc rozlišuje velká a malá písmena, zkontrolujte, zda uživatelské jméno a heslo zadáváte správně a stejně jako při registraci.

04. Jakým způsobem lze obnovit připojení zařízení?

Ujistěte se, že váš iPhone/iPad/Android je v blízkosti zařízení. Úpravy konfigurace/nastavení routeru způsobí neobnovitelné odpojení zařízení. Odstraňte ho a po obnovení továrního nastavení přidejte znovu.
Nestabilní síťový signál může způsobit odpojení zařízení. Počkejte asi dvě minuty na automatické opětovné připojení. Pokud se připojení po chvíli neobnoví, vypněte zařízení a znovu jej zapněte. Automaticky se znovu připojí.
Pokud žádná z výše uvedených možností není účinná, vymažte a přidejte zařízení po obnovení továrního nastavení znovu, nebo nás kontaktujte na podpora@vocolinc.cz.

05. Jak dlouho vydrží FlowerBud v provozu při doplnění vody na maximum?

Až 8 hodin.

06. Jaký typ oleje je použitelný pro FlowerBud?

Zvolit můžete jakýkoli 100% přírodní esenciální olej. Jiné oleje mohou obsahovat chemické ingredience, příchutě nebo nečistoty, které by mohly produkt poškodit. Nezapomeňte vyčistit vodní nádržku, pokud měníte olej za jiný.

07. Co dělat, pokud se FlowerBud samovolně vypíná 

Pokud FlowerBud zapípá a vypne se, čidlo indikuje nedostatek vody v nádržce. Pokud je nádržka na vodu plná, postupujte následovně:

  • FlowerBud odeberte z aplikace, následně jej nevypínejte, ale rovnou vytáhněte konektor přívodu energie.
  • Dále FlowerBud opět zapojte do sítě, proveďte reset a znovu napárujte.
  • Pokud i poté FlowerBud zapípá a vypne tvorbu mlhy, je třeba jej odinstalovat z aplikace, odpojit od elektřiny, vodu vylít a FlowerBud nechat pořádně vyschnout.
  • Jakmile bude základna suchá, pořádně s ní ve všech směrech zatřeste.
  • Poté FlowerBud připojte k elektřině, dolijte vodu, resetujte a znovu spárujte.
  • Pokud problém i nadále přetrvává, kontaktujte nás prosím na podpora@vocolinc.cz nebo na čísle 733712734.

Pokud se FlowerBud samovolně vypne i bez zvukového signálu:

  • FowerBud odeberte z aplikace, následně jej nevypínejte, ale rovnou vytáhněte konektor přívodu energie z FlowerBudu.
  • Dále FlowerBud opět zapojte do sítě, proveďte reset a znovu napárujte.
  • Pokud se FlowerBud i nadále vypíná a používáte pouze čistou vodu, kontaktujte naši technickou podporu.

Nevhodně zvolená vonná esence:

  • Další důvodem samovolného vypínání může být nevhodně zvolený vonný olej. VOCOlinc výrazně doporučuje používat pouze 100% přírodní esenciální vonné oleje, například od značky Saloos. Oleje, které nejsou 100% přírodního původu mohou zanechat v nádržce tenký film, který se usazuje na povrchu a narušuje tak funkčnost celého zařízení. Pokud používáte nesprávný olej a FlowerBud se samovolený vypíná, odeberte ho z aplikace, odpojte FlowerBud od elektřiny a nádržku důkladně vyčistěte a vymyjte od zbytků vonného oleje.
  • Následně nechte nádržku zcela vyschnout, připojte do elektřiny a do nádržky nalijte čistou vodu.

Právní informace

Apple, iPad, iPad Air, iPhone, and iPod touch jsou ochrannými známkami společnosti Apple Inc., registrovanými v USA a dalších zemích. HomeKit je ochranná známka společnosti Apple.

Použití loga "Works with Apple HomeKit" znamená, že produkty byly specificky navrženy pro fungování s iPodem, iPhonem, nebo iPadem, respektive výrobce disponuje certifikací pro dodržování standardů značky Apple. Společnost Apple však nezodpovídá za provoz zařízení, nebo soulad s bezpečnostními a regulačními normami.

Ovládání HomeKit příslušenství mimo domov vyžaduje Apple TV s tvOS 10.3 (a vyšší) nebo iPad s iOS 10.3. (a vyšší) nastavený jako domácí centrum.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přihlášení