Nejčastější dotazy

1. ODPOJENÍ PRODUKTŮ OD ELEKTŘINY V PRŮBĚHU AKTUALIZACE

POZOR, neodpojujte své zařízení od elektřiny, pokud probíhá aktualizace. Pokud se tak stane, aktualizace se nedokončí a produkt nebude správně reagovat, popř. nebude reagovat vůbec. V tomto případě je třeba resetovat produkt, odstranit jej z aplikace a poté znovu napárovat.

  • V případě, že produkt nebude možné z aplikace odstranit, je třeba aplikaci smazat a znovu nainstalovat.
  • Pokud využíváte iOS, je možné se pokusit odstranit produkt přímo v HomeKitu, jeho odstranění se propíše do VOCOlinc aplikace.
  • Pokud na reset produkt nereaguje je třeba jej odpojit z elektřiny, chvíli ponechat bez proudu a poté znovu zapnout a pokusit se o reset.
  • Tento postup je třeba provádět tak dlouho dokud se nepodaří produkt resetovat.
  • Pokud se Vám reset produktu úspěšně nepodaří, kontaktujte nás na podpora@vocolinc.cz nebo na čísle 730157737.  

2. JAK SPRÁVNĚ RESETOVAT JEDNOTLIVÉ PRODUKTY

  • FlowerBud - stiskněte a po dobu 10 s podržte současně obě tlačítka na FlowerBudu. FlowerBud následně zabliká což indikuje reset produktu.
  • PM5 - stiskněte a po dobu 10 s podržte postranní tlačítko na PM5. Ikonka znázorňující wifi připojení modře zabliká což indikuje reset produktu.
  • L1/L2/L3 - připojte žárovku do elektřiny a následně 3x za sebou žárovku vypněte a zapněte. Žárovka poté třikrát zabliká což indikuje reset produktu.
  • VP2 - stiskněte a po dobu 10 s podržte hlavní tlačítko pod nápisem VOCOlinc. LED indikátor vedle tlačítka následně začne blikat což indikuje reset produktu.
  • LS1/LS2 - stiskněte a po dobu 10 s podržte hlavní tlačítko na kulaté ovládací jednotce. LED pásek několikrát zabliká což indikuje reset produktu.

3. DŮVODY NEÚSPĚŠNÉ AKTUALIZACE

  • Produkt není připojen k VOCOlinc Cloudu. Připojite produkt a aplikaci ke Cloudu. 
  • Produkt je příliš daleko od routeru a signál Wi-Fi není dostatečný. Umístěte produkt blíže routeru.
  • Na Wi-Fi je připojeno příliš mnoho zařízení a produkt má tak slabý signál. Odpojte nepotřebná zařízení a aktualizaci opakujte.
  • Aktualizace nelze dokončit. Restartujte router a aktualizaci opakujte. 
  • Pokud problém přetrvává, je třeba odebrat zařízení z aplikace, resetovat ho a znovu nainstalovat. Případně vymazat a znovu naistalovat celou aplikaci. Při každém párování je třeba produkt pro jistotu resetovat.

4. NEJČASTĚJŠÍ CHYBY PŘI PÁROVÁNÍ

  • Produkt není správně resetován a aplikace jej při párování nemůže najít.
  • Váš Wi-Fi router má povolenou 2,4 GHz i 5 GHz současně. Je třeba na routeru 5 GHz síť zakázat.
  • Produkt je příliš daleko od Wi-Fi routeru.
  • K Wi-Fi síti je připojeno příliš mnoho zařízení a signál je slabý, což způsobuje problém s přidáním zařízení do HomeKitu na iOS zařízeních.
  • Produkt není připojen do elektřiny.
  • Na iOS zařízení není nainstalovaná aplikace Domácnost. Aplikace VOCOlinc tedy nepracuje správně a přidání produktů není možné.
  • Aplikace Domácnost nemá přístup k alikaci VOCOlinc.
  • Mobilní telefon nebo tablet není připojen k Wi-Fi. 
  • Na zařízeních iOS se může stát, že první pokus o spárování se pro jednu z výše uvedených situací nepodaří. Následně je možné, že zařízení (mobil, tablet) se bude místo domácí Wi-Fi sítě připojovat na uzavřeno síť VOCOlinc produktu a aplikace bude hlásit, že nemá připojení k internetu. Je tedy třeba VOCOlinc síť produktu manuálně v nastavení ignorovat a připojit se opět k domácí Wifi síti. Následně zopakovat celý proces párování.

5. DIFUZÉR FLOWERBUD SE SAMOVOLNĚ VYPÍNÁ

Pokud FlowerBud zapípá a vypne se, čidlo indikuje nedostatek vody v nádržce. Pokud je nádržka na vodu plná, postupujte následovně:

  • FlowerBud odeberte z aplikace, následně jej nevypínejte, ale rovnou vytáhněte konektor přívodu energie. 
  • Dále FlowerBud opět zapojte do sítě, proveďte reset a znovu napárujte.
  • Pokud i poté FlowerBud zapípá a vypne tvorbu mlhy, je třeba jej odinstalovat z aplikace, odpojit od elektřiny, vodu vylít a FlowerBud nechat pořádně vyschnout. 
  • Poté FlowerBud připojte k elektřině, dolijte vodu, resetujte a znovu spárujte.
  • Pokud problém i nadále přetrvává, kontaktujte nás prosím na podpora@vocolinc.cz nebo na čísle 730157737.

Pokud se FlowerBud samovolně vypne i bez zvukového signálu:

  • FowerBud odeberte z aplikace, následně jej nevypínejte, ale rovnou vytáhněte konektor přívodu energie z FlowerBudu.
  • Dále FlowerBud opět zapojte do sítě, proveďte reset a znovu napárujte.
  • Pokud se FlowerBud i nadále vypíná a používáte pouze čistou vodu, kontaktujte naši technickou podporu.

Nevhodně zvolená vonná esence: 

  • Další důvodem samovolného vypínání může být nevhodně zvolený vonný olej. VOCOlinc výrazně doporučuje používat pouze 100% přírodní esenciální vonné oleje, například od značky Saloos. Oleje, které nejsou 100% přírodního původu mohou zanechat v nádržce tenký film, který se usazuje na povrchu a narušuje tak funkčnost celého zařízení. Pokud používáte nesprávný olej a FlowerBud se samovolený vypíná, odeberte ho z aplikace, odpojte FlowerBud od elektřiny a nádržku důkladně vyčistěte jarovou či mýdlovou vodou od zbytků vonného oleje.
  • Následně nechte nádržku zcela vyschnout, připojte do elektřiny a do nádržky nalijte čistou vodu.
  • FlowerBud napárujte do aplikace a spusťte tvorbu mlhy na nejvyšší stupeň bez jakéhokoliv časového omezení.
  • Pokud FlowerBud pracuje s čistou vodou bez problémů, nepoužívejte znovu původní olej. 
  • Pokud se FlowerBud i po vyčistění nádržky a použití čisté vody samovolně vypne, kontaktujte prosím naši technickou podporu podpora@vocolinc.cz nebo na čísle 730157737.
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení