VOCOlinc Smart senzor VS1

Popis produktu

Kontaktní smart senzor Vocolinc VS1 Vám umožní sledovat stav dveří, oken, skříní anebo bezpečnostních vrat jednoduše pomocí aplikace, nebo dotázání se Siri. Prostřednictvím HomeKitu můžete stav své domácnosti sledovat odkudkoli.* VS1 umožňuje zasílání notifikací, které upozorní na změnu stavu dveří anebo oken vybavených senzorem VS1. Senzor umožňuje nastavení spouštěcích scén v rámci automatizace (např. Při otevření okna zapnout/vypnout zvlhčovač). VS1 využívá Bluetooth technologii s nízkou spotřebou energie (BLE) a obsahuje vyměnitelnou baterii typu CR2032, která zabezpečí životnost v délce min. 6 měsíců.
Nastavení je rychlé a jednoduché. Udělejte si svůj domov bezpečnějším ještě dnes.

*k dálkovému přístupu je nutné využít domácí centrum pomocí Apple TV (4. generace anebo novější), HomePodu anebo iPadu. VS1 je kompatibilní výhradně s Apple HomeKitem.

.

1 LED ukazatel Indikuje stav zařízení
2 Resetovací tlačítko Pro návrat k továrnímu nastavením stiskněte a podržte po dobu 5 vteřin.
Všechna data o připojení budou smazána. Zařízení je nutno odstranit z aplikace a následně opět přidat.
3 Kontaktní senzor Zabudován
4 Magnetická část senzoru  

  

LED ukazatel

Proces Indikace
Proces párování Zelená - bliká 
Úspěšné přidání zařízení Zelená - 5 pomalých zablikání
Vyhledáváni zařízení Zelená - 5 pomalých zablikání
Otevření/zavření (změna stavu) Zelená - jedno zablikání
Resetování Stiskněte a podržte po dobu 5 vteřin dokud se nerozsvítí zeleně na dobu 2 vteřin

Specifikace

  • Baterie: CR2032, DC 3V
  • Provozní teplota: 0-40°C
  • Účel ovládání: elektrické ovládání
  • Typ akce: Type 1.C
  • Definice stupně znečistění: stupeň znečistění PD2
  • Počet operačních cyklů: 10 000
  • Komunikační protokol: Bluetooth 5.0
  • Signální systém: BLE 1M/ BLE 2M
  • Operační frekvence: 2402~2483,5MHz
  • Max. vyzářený výkon: 0dBm
  • Pouze pro vnitřní použití

Balení obsahuje

  • Smart kontaktní senzor
  • Magnetický senzor
  • Baterii CR2032
  • Uživatelský manuál
  • Oboustrannou montážní pásku 3M (2 kusy)

Klíčové funkce:

  • Bluetooth low energy technology 5.0
  • Notifikace v reálném čase
  • Automatizace pomocí spouštěcích scén
  • LED světelný indikátor
  • Výdrž baterie až 6 měsíců (vyměnitelná baterie)
  • Kompaktní design

Systémové požadavky

  • Mobilní zařízení se softwarem iOS12.0 anebo pozdější
  • Stabilní připojení k internetu (pro dálkový přístup)

Instalace

1. Otevřete kryt baterie, který se nachází na zadní straně kontaktního senzoru a vložte knoflíkovou baterii (CR2032) do senzoru. Nyní můžete začít proces párování (instrukce v sekci Párování).

.

2. Po dokončení procesu párování zkontrolujte jestli se LED indikátor rozsvítí pokaždé při přiblížení/oddálení dvou částí senzoru. Pokud tento proces funguje, odstraňte ochrannou fólii a přilepte obě části na Vámi zvolený povrch.

.

3. V průběhu instalace dbejte na to, aby byly tečky, které se nachází na obou částech senzoru v jedné rovině. Je nutné zajistit aby mezera mezi dvěma polovinami senzoru byla při zavření dveří/okna méně jak 20mm. Použijte rozpěrky ke srovnání dvou částí do jedné úrovně (viz obrázek níže).

.

Důležité tipy

1. Nainstalujte kontaktní část senzoru na nepohyblivou část dveří anebo oken (např. na rám dveří) a magnetickou část senzoru na pohyblivou část (např. dveře).

Povrch dveří, oken atd. musí být hladký.

2. Pokud chcete obdržet notifikace o změně stavu v reálném čase kdekoliv se nacházíte využijte služby domácího centra (Home Hub) pomocí Apple TV (4. generace a novější), HomePodu anebo iPadu, které Vám umožní dálkový přístup. VS1 je kompatibilní výhradně s Apple HomeKitem a iPhonem/iPadem/iPodem. 

3. V případě, že budete nalepený senzor (či magnet) sundávat z povrchu, dbejte zvýšené opatrnosti –⁠ neodnímejte ho násilím, ani hrubou silou! Doporučujeme lepící pásku podebrat plochým nástrojem. 

Párování

Připojte své iOS zařízení k internetu a zapněte Bluetooth. Následujte níže uvedené kroky:

1. Stáhněte a otevřete aplikaci Vocolinc LinkWise (dostupná zdarma na Apple App store)

2. Začněte proces párování stisknutím a podržením tlačítka na senzoru po dobu 5 vteřin, do té doby pokud se nerozsvítí na zeleno a nebliká na dobu 3 vteřin. Pro přidání zařízení klikněte v aplikaci LinkWise v sekci Home na "+" (Add device/Přidat zařízení). Pokračujte podle instrukcí v aplikaci.

.

 

Upozornění

  • Před ekologickou likvidací odstraňte baterii ze zařízení
  • Baterii zlikvidujte odpovídajícím ekologickým způsobem
  • Použití nesprávného typu baterie může vést k poškození zařízení

FAQ (ČASTÉ DOTAZY)

01. Proč se mi nedaří přidat zařízení do aplikace LinkWise?

Pokud aplikace po naskenování instalačního kódu hlásí "Couldn't find the accessory",

  • Ujistěte se, že všechna vaše zařízení jsou nabita a nachází se ve vaší blízkosti.
  • Pokud používáte duální síťový router 2,4G/5G, nezapomeňte připojit svůj telefon k 2,4G síti a připojte zařízení znovu.
  • Ujistěte se, že nastavení routeru je v pořádku a funkční. Zařízení podporuje pouze režim WPA/WPA2-PSK.
  • Zkontrolujte, že produkt je v režimu párování (stiskněte a podržte tlačítko Wi-Fi po dobu 10 s).
  • Zkontrolujte správně zadaný instalační kód. Zvolte v aplikaci ze seznamu příslušný produkt, naskenujte instalační kód (XXX-XX-XXX), který najdete na zařízení, na návodu k použití nebo na vnitřním obalu.
  • Pokud se po naskenování kódu objeví hláška "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX",

(I) Zavřete aplikaci.
(II) Restartujte telefon.
(III) Obnovte tovární nastavení produktu.
(IV) Zkuste přidat zařízení znovu.

  • Pokud se po naskenování kódu objeví hláška "The setup code is incorrect",

(I) Zkontrolujte prosím znovu, zda je zadaný kód správný, nebo zkuste zadat kód ručně.
(II) Pokud posledních 6 znaků identifikačního kódu nesouhlasí s 6 posledními znaky MAC umístěnými ve spodní části zařízení, prosím nahlaste tento problém na adrese: podpora@vocolinc.cz spolu s 6 posledními znaky kódu.

  • Pokud aplikace ukazuje "This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router.", znamená to, že router pracuje pod síti 5GHz. Připojte prosím telefon k síti 2.4G a přidejte zařízení znova.
  • Úpravy konfigurace/nastavení routeru způsobí neobnovitelné odpojení zařízení. Po obnovení továrního nastavení zařízení vymažte a přidejte znovu.
  • Nestabilní síťový signál může způsobit odpojení zařízení. Počkejte zhruba 2 minuty na automatické znovupřipojení.
  • Pokud žádná z výše uvedených možností problém nevyřeší, vymažte a přidejte zařízení po obnovení továrního nastavení, nebo nás kontaktujte na podpora@vocolinc.cz.

02. Zařízení po obnovení továrního nastavení či odpojení/zapojení funguje, ale občas se od sítě odpojí a nelze jej rozeznat.

  • Ujistěte se, že Wi-Fi, k níž se připojujete, není přetížena velkým množstvím zařízení a signál není ničím narušen (stěny, kovy, sklo obsahující olovo).
  • Zkontrolujte, zda máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace LinkWise a firmware produktu.
  • Znovu připojte iOS zařízení k Wi-Fi a ujistěte se, že je signál Wi-Fi dostatečně silný.
  • Pokud je chyba ve vaší sítí, nechte ji opravit, nebo vyřešte problém s přetížením sítě. Pokud problém přetrvává, zašlete nám snímek nastavení Wi-Fi spolu s podrobnostmi o modelu routeru, pomůžeme vám problém vyřešit.
  • Zkontrolujte nastavení routeru a zjistěte, zda není omezen počet simultánních připojení.
  • Restartujte příslušenství HomeKit, nebo ho uveďte do továrního nastavení a poté přidejte HomeKit příslušenství do aplikace LinkWise znovu.
  • Aktualizujte vaši LinkWise aplikaci a firmware produktu na nejnovější verzi.

03. Proč se nemohu přihlásit ke svému účtu VOCOlinc?

Systém VOCOlinc rozlišuje velká a malá písmena, zkontrolujte, zda uživatelské jméno a heslo zadáváte správně a stejně jako při registraci.

04. Jakým způsobem lze obnovit připojení zařízení?

Ujistěte se, že váš iPhone/iPad/Android je v blízkosti zařízení. Úpravy konfigurace/nastavení routeru způsobí neobnovitelné odpojení zařízení. Odstraňte ho a po obnovení továrního nastavení přidejte znovu.
Nestabilní síťový signál může způsobit odpojení zařízení. Počkejte asi dvě minuty na automatické opětovné připojení. Pokud se připojení po chvíli neobnoví, vypněte zařízení a znovu jej zapněte. Automaticky se znovu připojí.
Pokud žádná z výše uvedených možností není účinná, vymažte a přidejte zařízení po obnovení továrního nastavení znovu, nebo nás kontaktujte na podpora@vocolinc.cz.

Právní informace

Apple, iPad, iPad Air, iPhone, and iPod touch jsou ochrannými známkami společnosti Apple Inc., registrovanými v USA a dalších zemích. HomeKit je ochranná známka společnosti Apple.

Použití loga "Works with Apple HomeKit" znamená, že produkty byly specificky navrženy pro fungování s iPodem, iPhonem, nebo iPadem, respektive výrobce disponuje certifikací pro dodržování standardů značky Apple. Společnost Apple však nezodpovídá za provoz zařízení, nebo soulad s bezpečnostními a regulačními normami.

Ovládání HomeKit příslušenství mimo domov vyžaduje Apple TV s tvOS 10.3 (a vyšší) nebo iPad s iOS 10.3. (a vyšší) nastavený jako domácí centrum.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přihlášení