VOCOlinc Smart zásuvka VP3

Popis produktu

Smart zásuvka VP3 může být ovládána bezdrátově pomocí Wi-Fi sítě. Bezdrátově lze zásuvku a spotřebiče v ní zapojené vypnout a zapnout a monitorovat jejich stav. Zabudovaný měřič energie zabezpečí, pomocí aplikace LinkWise, přehled o spotřebě el. energie.

 

.

 

1 Hlavní/Resetovací tlačítko

Jedním rychlým stisknutím vypnete anebo zapnete

Stisknutím a podržením po dobu 5 vteřin resetujete zařízení do továrních nastavení.

Pozn.: všechny údaje o připojení budou smazány. Zařízení je nutné odstranit z aplikace a následně opět přidat.
2 LED indikace Wi-Fi/Zapnutí a vypnutí

 

LED indikace

Proces Indikace
Hledání Wi-Fi Zelená bliká rychle
Přidávání zařízení Zelená bliká pomalu
Zařízení přidáno úspěšně Červená zabliká pomalu 5krát
Vyhledávání zařízení Červená zabliká pomalu 5krát
Připojení k Wi-Fi (zásuvka zapnuta) Zelená svítí
Připojení k Wi-Fi (zásuvka vypnuta) LED indikátor je vypnutý
Odpojeno od Wi-Fi Červená bliká rychle
Resetování Stiskněte a podržte po dobu 10 vteřin, následně zabliká jednou červeně a poté rychle zeleně
Probíhá aktualizace (OTA) Červená bliká pomalu
Aktualizace dokončena Červená zabliká rychle 4krát

 

Balení obsahuje

  • zásuvku VP3
  • návod

Klíčové funkce:

  • ovládání pomocí smart zařízení
  • Monitorování spotřeby energie
  • Kompatibilní s: Apple HomeKit, Amazon Alexa a Google Assistant

Technické parametry:

  • Vstup: AC 10A 230V ~, 50Hz
  • Výstup: AC Max. 10A 230V ~, 2300W
  • Operační frekvence: 2400~2483,5MHz

Výhradně pro vnitřní použití. 

Bezpečnostní upozornění

  • Zapojte přímo do elektrické zásuvky (ne do prodlužovacího kabelu)
  • Pouze pro užití ve vnitřních prostorách
  • Před čištěním ODPOJTE od elektřiny
  • NEČIŠTĚTE s pomocí tekutiny
  • NEODSTRAŇUJTE zemnící kolík, hrozí nebezpečí úrazu el. proudem
  • Produkt NEPATŘÍ do rukou dětem
  • NEPŘEKRAČUJTE doporučené hodnoty napájení
  • NEPOUŽÍVEJTE časovač v aplikaci při nebezpečných aktivitách (např. při saunování)
  • NEPOUŽÍVEJTE se zařízeními, která by neměla být používána bez obsluhy člověka
  • NEPOUŽÍVEJTE zařízení pokud je vnější plastový kryt jakkoli poškozen
  • NEZAPÁJEJTE zásuvky jednu do druhé

 

 

FAQ (ČASTÉ DOTAZY)

01. Proč se mi nedaří přidat zařízení do aplikace LinkWise?

Pokud aplikace po naskenování instalačního kódu hlásí "Couldn't find the accessory",

  • Ujistěte se, že všechna vaše zařízení jsou nabita a nachází se ve vaší blízkosti.
  • Pokud používáte duální síťový router 2,4G/5G, nezapomeňte připojit svůj telefon k 2,4G síti a připojte zařízení znovu.
  • Ujistěte se, že nastavení routeru je v pořádku a funkční. Zařízení podporuje pouze režim WPA/WPA2-PSK.
  • Zkontrolujte, že produkt je v režimu párování (stiskněte a podržte tlačítko Wi-Fi po dobu 10 s).
  • Zkontrolujte správně zadaný instalační kód. Zvolte v aplikaci ze seznamu příslušný produkt, naskenujte instalační kód (XXX-XX-XXX), který najdete na zařízení, na návodu k použití nebo na vnitřním obalu.
  • Pokud se po naskenování kódu objeví hláška "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX",

(I) Zavřete aplikaci.
(II) Restartujte telefon.
(III) Obnovte tovární nastavení produktu.
(IV) Zkuste přidat zařízení znovu.

  • Pokud se po naskenování kódu objeví hláška "The setup code is incorrect",

(I) Zkontrolujte prosím znovu, zda je zadaný kód správný, nebo zkuste zadat kód ručně.
(II) Pokud posledních 6 znaků identifikačního kódu nesouhlasí s 6 posledními znaky MAC umístěnými ve spodní části zařízení, prosím nahlaste tento problém na adrese: podpora@vocolinc.cz spolu s 6 posledními znaky kódu.

  • Pokud aplikace ukazuje "This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router.", znamená to, že router pracuje pod síti 5GHz. Připojte prosím telefon k síti 2.4G a přidejte zařízení znova.
  • Úpravy konfigurace/nastavení routeru způsobí neobnovitelné odpojení zařízení. Po obnovení továrního nastavení zařízení vymažte a přidejte znovu.
  • Nestabilní síťový signál může způsobit odpojení zařízení. Počkejte zhruba 2 minuty na automatické znovupřipojení.
  • Pokud žádná z výše uvedených možností problém nevyřeší, vymažte a přidejte zařízení po obnovení továrního nastavení, nebo nás kontaktujte na podpora@vocolinc.cz.

02. Zařízení po obnovení továrního nastavení či odpojení/zapojení funguje, ale občas se od sítě odpojí a nelze jej rozeznat.

  • Ujistěte se, že Wi-Fi, k níž se připojujete, není přetížena velkým množstvím zařízení a signál není ničím narušen (stěny, kovy, sklo obsahující olovo).
  • Zkontrolujte, zda máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace LinkWise a firmware produktu.
  • Znovu připojte iOS zařízení k Wi-Fi a ujistěte se, že je signál Wi-Fi dostatečně silný.
  • Pokud je chyba ve vaší sítí, nechte ji opravit, nebo vyřešte problém s přetížením sítě. Pokud problém přetrvává, zašlete nám snímek nastavení Wi-Fi spolu s podrobnostmi o modelu routeru, pomůžeme vám problém vyřešit.
  • Zkontrolujte nastavení routeru a zjistěte, zda není omezen počet simultánních připojení.
  • Restartujte příslušenství HomeKit, nebo ho uveďte do továrního nastavení a poté přidejte HomeKit příslušenství do aplikace LinkWise znovu.
  • Aktualizujte vaši LinkWise aplikaci a firmware produktu na nejnovější verzi.

03. Proč se nemohu přihlásit ke svému účtu VOCOlinc?

Systém VOCOlinc rozlišuje velká a malá písmena, zkontrolujte, zda uživatelské jméno a heslo zadáváte správně a stejně jako při registraci.

04. Jakým způsobem lze obnovit připojení zařízení?

Ujistěte se, že váš iPhone/iPad/Android je v blízkosti zařízení. Úpravy konfigurace/nastavení routeru způsobí neobnovitelné odpojení zařízení. Odstraňte ho a po obnovení továrního nastavení přidejte znovu.

Nestabilní síťový signál může způsobit odpojení zařízení. Počkejte asi dvě minuty na automatické opětovné připojení. Pokud se připojení po chvíli neobnoví, vypněte zařízení a znovu jej zapněte. Automaticky se znovu připojí.

Pokud žádná z výše uvedených možností není účinná, vymažte a přidejte zařízení po obnovení továrního nastavení znovu, nebo nás kontaktujte na podpora@vocolinc.cz.

Právní informace

Apple, iPad, iPad Air, iPhone, and iPod touch jsou ochrannými známkami společnosti Apple Inc., registrovanými v USA a dalších zemích. HomeKit je ochranná známka společnosti Apple. Použití loga "Works with Apple HomeKit" znamená, že produkty byly specificky navrženy pro fungování s iPodem, iPhonem, nebo iPadem, respektive výrobce disponuje certifikací pro dodržování standardů značky Apple. Společnost Apple však nezodpovídá za provoz zařízení, nebo soulad s bezpečnostními a regulačními normami.Ovládání HomeKit příslušenství mimo domov vyžaduje Apple TV s tvOS 10.3 (a vyšší) nebo iPad s iOS 10.3. (a vyšší) nastavený jako domácí centrum.

 

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přihlášení